Promocja promocji/Promowanie promowania

Czas na promocję promocji a może miało to być na promowanie promowania. Nie pamiętam. Nie żeby to było trudne do zapamiętania ale po prostu zapomniałem.

Zostańmy może przy drugiej wersji promowanie promowania bo promocja brzmi troszkę sztampowo czy marketowo w stylu dziś smalec w promocji za jedyne 99 groszy! Warto do smalcu kupić chleb z naszego wypieku (oczywiście chodzi o wypiek w markecie czyli zamrożony chleb wstawiany do pieca, który jest przy wejściu po to by zapach się rozchodził a klient w uniesieniu i pełen wspomnień z dzieciństwa wchodził na zakupy)

To przerwa na fotę!

Po przerwie na fotę, w trakcie której można było napić się kawę lub herbatę czas na pisanie kolejnych głupot. No i wyszedł nam temat: głupota.

Ludzka głupota jest jedyną rzeczą oddającą ideę nieskończoności.

Te mądre słowa wypowiedział Ernest Renan.

Ludzie różne głupoty piszą czy mówią. Takie nawijanie makaronu na uszy. Moje ulubione to „brak czasu” czyli:

  • nie oddzwaniam bo nie mam czasu
  • nie mogę odpisać bo nie mam czasu

A Menander rzekł: „Czas zawsze prawdę ujawni.”  To do interpretacji własnej. Ja mam swoją.

Oto i ona:

 

  • nie oddzwaniam bo nie mam czasu – uczę się obsługi telefonu. Teraz telefony są takie skomplikowane. Służą nie tylko do dzwonienia ale tysiąca innych rzeczy więc zanim się człowiek nauczy dzwonić musi poznać 999 innych funkcji bo tą 1000 jest dzwonienie
  • nie mogę odpisać bo nie mam czasu – tutaj mamy do czynienia z nauką pisania. Po prostu osoba  po drugiej stronie wstydzi się, że nie umie pisać albo słabo pisze. To żaden wstyd. Człowiek po prosu uczy się całe życie więc należy zrozumieć i wybaczyć!

 

 

Do następnego!

 

Skomentuj

